Du är inte inloggad.

tisdag, 16. april 2024, 19:35 UTC+2

Kära besökare, välkommen till official Covenant Forum. Om detta är ditt första besök här, vänligen läs Hjälp. Det förklarar i detalj hur denna sida fungerar. För att kunna använda alla funktioner på denna sida, bör du överväga att registrera. Vänligen använd registrerings formuläret, för att registrera här eller läs mer information om registrerings processen. Om du redan är registrerad, vänligen logga in här.

81

onsdag, 3. maj 2006, 19:03

RE: That´s the look of now!

Citering

Original von Evolutz
trotzdem bleibt die Frage, wo und was die arbeiten?!
ich meine bei so ungwöhnlichen Frisuren werden die sicherlich
nicht sowas wie Kundenbetreuung machen, oder?

Also, die Leute die ich kenne, arbeiten in Bars oder Clubs, sind Handwerker, Garten- und Landschafts Bauer, oder Studenten.
Ich für meinen Teil arbeite im Büro, aber so abgedreht seh ich auch nicht aus. ;)

Evolutz

Mellanliggande

Inlägg: 514

Plats: Hamburg

Yrke: stud.iur.

  • Skicka privat meddelande

82

tisdag, 9. maj 2006, 18:43

aha, danke für die Aufklärung : also eher nicht in der "freien Wirtschaft".
"I myself am pursueing the same instinctive course as the veriest human animal you can think of - I am however young, starring at particles of light in the midst of great darkness." (John Keats)

83

tisdag, 9. maj 2006, 18:50

Naja, is eigentlich viel verbreitet, aber halt selten in der Öffentklichkeit zu sehen.
Also, die wenigsten die ich kenne, haben Kunden- oder Lieferanten Kontakt.

Evolutz

Mellanliggande

Inlägg: 514

Plats: Hamburg

Yrke: stud.iur.

  • Skicka privat meddelande

84

tisdag, 9. maj 2006, 18:54

voilà! Hab ich mir irgendwie gedacht. :D
"I myself am pursueing the same instinctive course as the veriest human animal you can think of - I am however young, starring at particles of light in the midst of great darkness." (John Keats)

Social bookmarks